Notícies

Neuromaketing: Què és, per a què serveix i com s'aplica actualment?

El Club de Marketing ESADE Alumni organitza una sessió en què es debatrà què és el neuromarketing aplicat, per què les grans empreses l'estan utlitzant i com són els estudis de neuroinsights actualment.

Es presentaran els resultats de casos actuals i es plantejaran els principals problemes associats als estudis tradicions de conducta del consumidor així com els costos i els beneficis de les principals tècniques del neuromarketing: EFG, fMRI, facial coding i biometria. El neuromarketing està evolucionant molt ràpidament i s'està convertint en una de les principals metodologies en els estudis de conducta del consumidor. La majoria de les 500 marques més importants del món ja l'estan utilitzant per provar campanyes de publicitat o llançaments de nous productes o marques. Tot i així, molts professionals del marketing encara no el coneixen des del punt de vista pràctic.

PONENTS:

Jake Stauch: fundador i CEO de NeuroSpire, líder mundial en l'aplicació de la tecnologia d'imatges cerebrals per provar campanyes de mitjans o de marketing. Abans de crear NeuroSpire, Stauch va ser inverstigador al Centre per la Neurociència Cognitiva de la Duke University.

Marta Gabarró: (Lic&MBA 90/CEMS 90), consultora de marketing, especialista en desenvolupar i implementar estratègies de marketing, sempre a partir d'un profund coneixement del consumidor. Compta amb més de 20 anys d'experiència en gran consum, 17 d'ells com a directiva de PepsiCo.

Catalina Pons (MBA 88) és consultora de marketing i comunicació. Ha desenvolupat la seva trajectòria professional en diferents sectors empresarials i en business entertainment en entorns internacionals. És metgessa i MBA per ESADE (1988)

 

La conferència tindrà lloc el 13 de març a les 19h a ESADEFORUM (Av. Pedralbes 60-62, Barcelona).

Entrada gratuïta per als socis i 40€ pels assistents que no són socis.

Per a més informació consulteu el web d'ESADE Alumni.

 

 

bannerweb candidatesxiii

@academiacinecat