Notícies

La 24a edició de l'Alternativa anuncia la seva programació

 alternativa24

El Festival de Cinema Independent de Barcelona, l'Alternativa, celebra la seva 24a edició del 13 al 19 de novembre. 

El Festival de Cinema Independent de Barcelona és un punt de trobada que fomenta el diàleg, el debat, la participació activa i la formació, a més de ser un espai de celebració tant per el públic general com per a professionals del sector. 

Durant una setmana, l'Alternativa oferirà al seu públic un complet programa de projeccions i activitats que defensen la diversitat i conviden a la reflexió. El festival aposta per la independència creativa i el risc de l'autor, amb l'objectiu d'apropar al públic un cinema que és difícil de veure en circuits comercials convencionals. 

L'Alternativa comptarà amb dues seccions oficials competitives (de llargmetratges i curtmetratges); seccions paral·leles (amb homenatges, retrospectives, estrenes i projeccions d'obres poc conegudes i de nous creadors); projeccions gratuïtes, riques i diverses; a més de diverses activitats i espais per a la formació, el debat i la formació. 

La secció Alternativa Professionals també oferirà la 8a Jornada de l'Alternativa Professionals i Mentoring Projects, una sessió d'assessorament de projectes. 

 El llistat de produccions de les seccions oficials competitives és el següent:

Llargmetratges

A Fábrica de Nada, de Pedro Pinho (Portugal, 2017)
Acts and Intermissions, d'Abigail Child (Estats Units, 2017)
California Dreams, de Mike Ott (Estats Units, 2017)
Donkeyote, de Chico Pereira (Alemanya/Regne Unit/Espanya, 2017)
El mar la mar, de Joshua Bonnetta, JP. Sniadecki (Estats Units, 2017)
El mar nos mira de lejos, de Manuel Muñoz (Espanya/Països Baixos, 2016)
Milla, de Valérie Massadian (França/Portugal, 2017)
Niñato, d'Adrián Orr (Espanya, 2017)
Stranger in Paradise, de Guido Hendrikx (Països Baixos, 2016)
Taste of Cement, de Ziad Kalthoum (Alemanya/Líban/Síria/Unió dels Emirats Àrabs, 2017)

Curtmetratges

25 CINES/seg, de Luis Macias (Espanya, 2017)
26 rue Saint-Fargeau, de Margaux Guillemard (França, 2017)
Étrange dit l'ange, de Shalimar Preuss (França, 2016)
It Was Still Her Face, de Christoph Girardet (Alemanya, 2017)
J'aime les filles, de Diane Obomsawin (Canadà, 2016)
Koropa, de Laura Henno (França, 2016)
La Bonne Éducation, de Gu Yu (França/Xina, 2017)
La disco resplandece, de Chema García Ibarra (Turquia/Espanya, 2016)
Lupus, de Carlos Gómez Salamanca (França/Colòmbia, 2016)
Meryem, de Reber Dosky (Països Baixos, 2017)
Miedo, de Paula Ortiz Gónima (Espanya, 2016)
Nyo Vweta Nafta, d'Ico Costa (Portugal/Moçambic, 2017)
So I Danced Again..., de Lottie Kingslake (Regne Unit, 2017)
The Kodachrome Elegies, de Jay Rosenblatt (Estats Units, 2017)
U Međuvremenu, de Mate Ugrin (Alemanya, 2017)

bannerweb candidatesxiii

@academiacinecat