Skip to main content

El nou màrqueting. Des de la idea, treballant per al compromís de l’audiència

Divendres 19 de juliol 2013, 9:00h - 14:30h – Centre d’Arts Santa Mònica

En aquesta conferència parlarem del “nou màrqueting”: el màrqueting que comença amb la gestació del projecte i continua fins a l’estrena; el màrqueting que involucra l’audiència des del principi per crear comunitat i que aporta beneficis al màrqueting convencional.

Els experts convidats parlaran de l’ús del màrqueting social, el màrqueting viral, la influència de les xarxes socials i les noves plataformes de distribució.

MEDIA Antena Catalunya organitza aquesta jornada de conferències, estudis de cas i taula rodona, en la qual comptarem amb la presència de:

Elena Neira – Consultora sobre màrqueting, xarxes socials i noves tecnologies.

Rafael Linares – Universidad Rey Juan Carlos. Expert en narratives transmedia, social TV, marketing audiovisual i distribució.

Jaume Ripoll  - Filmin. Co-fundador i director de continguts de Filmin; director de l’Atlàntida Film Fest.


PROGRAMA

 9.00 - 9.15         Obertura de portes i lliurament de materials.
 9.15 - 9.30         Presentació institucional.
 9.30 - 11.00       El nou màrqueting. Des de la idea, treballant per al compromís de l’audiència. A càrrec d’Elena Neira.
11.00 - 11.30      Coffee break.
11.30 a 12.30     Estudi de cas: ús del màrqueting social per convertir una estrena limitada en un wide release. A càrrec de Rafael Linares.
12.30 a 13.30     Estudi de cas: nous creadors i noves plataformes de distribució. A càrrec de Jaume Ripoll.
13.30 a 14.30     Taula rodona. Amb Elena Neira, Rafael Linares, Jaume Ripoll i Helena Moreno.

 

Entrada gratuïta fins límit aforament – Cal inscripció prèvia a http://www.antenamediacat.eu/inscripcions

La sessió es desenvoluparà en català i castellà. No hi haurà servei de traducció simultània.