Les campanyes integrades de màrqueting en la promoció del cinema
El dimecres 2 d'octubre a les 20h, el Museu del Cinema de Girona organitza una conferència sobre les campanyes de màrqueting en la promoció del cinema a càrrec de Núria Costa.
Les nombroses pantalles que ens envolten i la nova cultura basada en la immediatesa i en les imatges en moviment comunicades de manera viral, han variat el paradigma de la promoció del cinema.
En aquesta conferència aprendrem com es planifica i com s'executen aquests tipus de campanyes a través de l'experiència de Núria Costa responsable de premsa de la prestigiosa agència Working at Weekend.
Núria Costa és llicenciada en Periodisme per la UAB i té un Postgrau en Marketing i Comunicació Política pel ICPS/UAB. A Working at Weekend és la responsable de l'àrea de premsa i també la responsable del disseny i l'execució de les estratègies de comunicació per a rodatges i estrenes. Ha treballat en la promoció i comunicació de pel·lícules com Pa Negre, Lo imposible, EVA, Tadeo Jones o Tres dies amb la família entre moltes altres.
Entrada lliure