Arriba una nova edició de Cinema Lliure a la Platja amb cinema independent i nits d’estiu davant del mar
El cicle de cinema d’accés lliure arriba a Barcelona, Sitges, Arenys de Mar, Tarragona, Palamós i Tossa de Mar, entre el 6 de juliol i el 10 d’agost, i ho fa amb una programació premiada a Catalunya,Cannes, Màlaga i Roma
El cinema torna a conquerir les platges de Catalunya aquest estiu. Cinema Lliure a la Platja celebra el seu 15è aniversari a Catalunya i ho fa amb una programació farcida d’èxits que enguany arriba a Barcelona, Sitges, Arenys de Mar, Tarragona, Palamós i Tossa de Mar. El públic podrà gaudir de la mostra de cinema d’accés lliure entre els dies 6 de juliol i 10 d’agost a partir de les 21.30h.
La programació d’aquesta edició posa el focus en els marges i convida a reflexionar sobre les relacions, el sentiment de pertinença i la identitat a través de llargmetratges.
Com cada any, el cicle reafirma el seu compromís amb el talent local i amb la difusió del cinema fet a casa nostra en espais oberts i accessibles per a tots els públics. Així, entre els títols programats, destaquen tres produccions catalanes: les guanyadores als Gaudí Molt lluny del director i guionista Gerard Oms produïda per Zabriskie Films,Zabriskie AIE,Revolver Amsterdam, Romería de l’acadèmica Carla Simón produïda per Elastica Films i la nominada La llum de l’Aisha del director Shadi Adib, escrita per Xavi Romero,Llorenç Español Nolla i produïda per La luz de Aisha AIE.
Completen la programació Little Amélie de Maïlys Vallade i Liane-Cho Han, Left Handed Girl de Shih-Ching Tsou i La misteriosa mirada del flamenco de Diego Céspedes .