‘¿Quién quiere casarse con un astronauta?’, una romcom queer en plena Ruta 66
El cineasta i acadèmic David Matamoros estrena la seva primera pel·lícula en solitari com a director el divendres 1 d’agost
Després de quinze anys de relació, en David està decidit a demanar matrimoni a en Quique. Pel gran dia, planeja un viatge per la Ruta 66 amb boda a Les Vegues. Amb tot enllestit, la seva parella el rebutja, però en David, convençut de viure l’experiència, decideix tirar endavant amb el seu pla i trobar en deu dies alguna persona amb qui casar-se. Sota aquesta premissa s’alça ¿Quién quiere casarse con un astronauta?, la primera pel·lícula que dirigeix l’acadèmic David Matamoros en solitari, i que arribarà a les sales de cinema el divendres 1 d’agost. El film està protagonitzat per Raúl Tejón, Raúl Fernández de Pablo, Alejandro Nones i Sabina Parga.
Al capdavant del guió es troba Matamoros al costat de l’acadèmica Mònica Cambra, Ariadna Fortuny, Claudia Garcia De dios, Clara Hernández, Lucía Herrera i Xènia Puiggrós. La producció va a càrrec del mateix cineasta i Ángeles Hernández.