El cadáver de Anna Fritz
Direcció
Héctor Hernàndez VicensProductora
Corte y Confección de Películas, S.L.L. (Oriol Maymó Ferrer), A Contraluz Films, S.L. (Alberto Aranda Velasco), Benecé Produccions, S.L. (Xavier Atance Yagüe), Playtime Movies, S.L. (Bernat Saumell Calaf), Silendum Films, S.L. (Marta Pérez Carbó, Albert Carbó Pérez)Producció executiva
Oriol Maymó Ferrer, Alberto Aranda Velasco, Xavier Atance Yagüe, Bernat Saumell Calaf, Héctor Hernàndez VicensDirecció de producció
Carmen SanfranciscoGuió original
Héctor Hernàndez Vicens, Isaac Pamiola CreusDirecció artística
Pep Oliver, Raúl PérezMuntatge
Alberto BernadMúsica original
Tolo PratsDirecció de fotografia
Ricard CanyellesVestuari
Pi PiquerEfectes especials físics
Javier PeirotEfectes especials digitals
Eliseo MedinaCap de so directe
Urko Garai ErdoizaDisseny de so
Albert Manera, Tolo Prats, Miquel LlinarsMescla de so
Albert ManeraMaquillatge
Cristina Pellisé Pijuan, Eliseo MedinaPerruqueria
Cristina Pellisé Pijuan, Eliseo MedinaActriu protagonista
Alba RibasActor protagonista
Cristian Valencia, Albert Carbó, Bernat Saumell- Versió original: Castellà
- Data estrena comercial a Catalunya: 04 Desembre 2015
- Ciutat/s d'estrena: Barcelona
Web oficial
www.elcadaverdeannafritz.comSinopsi
L'Anna Fritz és una actriu de cinema jove i famosíssima. Una tarda la troben morta a la suite d’un hotel. El Pau treballa de zelador a l'hospital on han dut el cos d'Anna Fritz. És tímid i introvertit i quan entra una noia jove que acaba de morir, no pot estar de mirar-se-la. Fa una foto al cadàver d’Anna Fritz i l’envia als seus amics Ivan i Javi. Aquests van a l’hospital per veure de prop el cos nu de l’actriu. Entren al dipòsit de cadàvers i queden admirats per la seva gran bellesa. Tenen al seu davant l'Anna Fritz... Podrien posseir-la i ningú no ho sabria.
El que no saben és que, víctimes dels seus instints més elementals, acaben d’entrar en un infern d'on els serà molt difícil sortir-ne.
