El Árbol De La Sangre
Direcció
Julio MedemProductora
Arcadia Motion Pictures (Ibon Cormenzana), Galatea Films AIE (Ignasi Estapé), Aixerrota Films S.L (Ibon Cormenzana), Noodles Production (Jérôme Vidal), Diamond Films (Gonzalo Claiman-Versini)Producció executiva
Sandra TapiaDirecció de producció
Jofre FarréGuió original
Julio MedemDirecció artística
Montse SanzMuntatge
Elena RuizMúsica original
Lucas VidalDirecció de fotografia
Kiko De La RicaVestuari
Carlos DíezDirecció de càsting
Rosa EstévezEfectes especials digitals
Raúl RomanillosCap de so directe
Aitor BerenguerDisseny de so
Fabiola OrdoyoMescla de so
Nicolas De PoulpiquetMaquillatge
Sylvie ImbertPerruqueria
Paco RodríguezActriu protagonista
Úrsula CorberóActor protagonista
Alvaro CervantesActriu secundària
Najwa Nimri, Maria MolinsActor secundari
Daniel Grao, Josep Maria Pou, Joaquín Furriel- Versió original: Castellà
- Data estrena comercial a Catalunya: 08 Novembre 2018
- Localitzacions: Abadiño (bizkaia), Zeanuri (bizkaia), Elorrio (bizkaia), Loiu (bizkaia), Barcelona, Sitges (barcelona), Parc Natural Del Garraf (barcelona), Tossa De Mar (girona), Sant Feliu De Guíxols (girona), Santa Cristina D'aro (girona), Concabella (lleida), Madrid, Rascafría (madrid), Navalcarnero (madrid), Tres Cantos (madrid), Las Rozas (madrid), Alcorcón (madrid), Torrejón De Ardoz (madrid), Torrelodones (madrid), Paracuellos Del Jarama (madrid), El Escorial (madrid), Palazuelos De Eresma (segovia), La Granja De San Ildefonso (segovia) I Estella (navarra)
Sinopsi
La Rebeca i en Marc són una jove parella que viatja fins a una antiga casa que va pertànyer a la família d’en Marc per escriure la seva història en comú. Durant aquests dies recompondran un gran arbre genealògic amb 25 anys de relacions d'amor, desamor, sexe, bogeria, gelosia i infidelitats. Un arbre que oculta un profund misteri que va marcar les seves vides, el descobriment del qual posarà en perill la seva pròpia història d'amor.
